در حال رشد برای نشان دادن پتانسیل واقعی خود

در حال رشد برای نشان دادن پتانسیل واقعی خود

تصمیم گیری برای تغییر زندگی بهتر برای اوضاع گاهی اوقات بسیار آسانتر از انجام کار است. برای این کار ما اغلب باید با دقت و در عین حال مطمئن به سمت هدف متمرکز پیش برویم. انجام این کار نیاز به برنامه ریزی دارد. در این مقاله چندین راه مشخص شده است که ما می توانیم آن برنامه ریزی را به بهترین وجهی به نتیجه مطلوب برسانیم.

قبل از اینکه بتوانید به دیگران احترام بگذارید یا شایسته احترام قضاوت شوید ، ابتدا باید به خود احترام بگذارید. اگر از سلامتی و خوشبختی خود مراقبت می کنید ، می توانید در زندگی عزیزان و همکاران خود سرریز کنید و آنها را نیز بالا ببرید. اولویت قرار دادن دیگران فقط زمانی اتفاق می افتد که هویت خود را پیدا کنید.

یادگیری بیشتر در مورد پیشرفت شخصی می تواند شما را از مشکلات و بن بست های مسیر موفقیت خود دور کند. مقادیر فراوان کتاب و سایر مطالب موجود در این زمینه منابع ارزشمندی هستند. اگر هیچ چیز دیگری ارائه ندهند ، مثالهای منفی را نشان می دهند: اقدامات خطرناکی که علاقه مندان به توسعه شخصی می توانند یاد بگیرند که از آنها اجتناب کنند.

مانند هدفی که برای هر هدف دیگری دنبال می کنید ، سعی کنید برنامه ای برای تمرین کردن تنظیم کنید. یک برنامه هفتگی خوب می تواند شما را در مسیر خود قرار دهد و شما را از فراموش کردن و یا مجبور کردن برای برنامه ریزی مجدد برنامه های هفتگی خود باز دارد. این نیز یک روش عالی برای ایجاد انگیزه و رسیدن به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن است.

از زمانی که صرف کار می کنید استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است کار را تمام کنید. هنگامی که سخت کار می کنید ، مقدار کافی استراحت کنید. به نظر می رسد که عکس این قضیه صادق باشد ، اما به طور مرتب استراحت کوتاه ، به شما این امکان را می دهد که احساس خستگی کمتری داشته باشید و در مدت زمانی که کار می کنید کارهای بیشتری انجام دهید.

منابع عالی برای پیشرفت کلی شخصی ، کتاب ها هستند. کتاب ها می توانند نسخه های صوتی ، چاپی یا دیجیتالی باشند. اطلاعات موجود در این منابع نه تنها نقل قول ها و نکات انگیزشی را به شما ارائه می دهد ، بلکه به شما الهام می دهد تا شرایط خود را کنترل کنید و شما را در مسیر احساس رضایت و هماهنگی بیشتر با عواطف و رفتارهایتان سوق دهد.

سعی کنید چشم انداز مثبتی داشته باشید. یک نگرش خوب می تواند برای روحیه شما معجزه کند. آگاهانه سخت ترین تلاش خود را بکنید تا نگذارید بیش از حد تحت فشار قرار بگیرید ، مضطرب یا افسرده شوید – مهم نیست که این چه مشکلی است. فقط به خود بگویید که همه چیز خوب خواهد بود ، گاهی اوقات احساس احساس خوشبویی را برای شما به وجود می آورد تا بتوانید در واقعیت واقعیت موفق شوید.

تمام یادداشت های خانه خود را در یک دفترچه یادداشت کنید. ترتیب آنها را به ترتیب زمان دهید. لیست های خرید خود را درست در زیر مکالمه خود با شرکت خدمات بنویسید. تاریخ همه چیز را بچرخانید و از این طریق قادر خواهید بود یادداشت های خود را فقط با فکر کردن در مورد تاریخ تقریبی ساختن آنها ، به راحتی پیدا کنید.

همین امروز مقداری پول را برای موارد اضطراری به طور منظم کنار بگذارید. برای بسیاری از افراد ، هرگونه هزینه غیرمنتظره منجر به شارژ بیشتر در کارت اعتباری آنها می شود. اگر هر هفته فقط اندکی پس انداز کنید ، در کمترین زمان صندوق اضطراری خود را تأمین می کنید. با استفاده از آن صندوق به جای اعتبار ، می توانید بدهی خود را در مسیر درست (یعنی نزولی) حرکت دهید.

در مورد هرگونه بیماری نامطلوب پزشکی که با آن دست و پنجه نرم کرده اید ، با پزشک خود صحبت کنید ، چه این یک بیماری واقعی باشد یا یک علامت مرموز است که مدتی است شما را آزار می دهد. بیشتر پزشکان برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی با شما همکاری خواهند کرد ، که به عنوان یک راهنما برای شما عمل می کند زیرا شما تمام اقدامات توصیه شده را برای از بین بردن علامت از طریق تغییر سبک زندگی سالم انجام می دهید.

اکثر مردم تلاشی برای نق زدن دیگران نمی کنند – این فقط طبیعی است. متأسفانه ، نق زدن می تواند نتیجه کاملاً معکوس داشته باشد: ایجاد کینه و از بین بردن بهره وری. ممکن است دریابید که می توان درخواستهای شما را بجای اینکه مدتها در مورد چقدر عصبانی می شوید اگر همسرتان فراموش کند شیر را در فروشگاه می گیرد ، در یک یادآوری یک کلمه ای مرتب جمع بندی کنید. ممکن است آن را به یک کلمه کوتاه کنید: “شیر!” حتی اگر این یک تغییر جزئی است ، می تواند خیلی سریع به اصل مطلب برسد.

با نگاهی خوب به تحریک کننده ترین ویژگی های شریک زندگی خود و انگیزه های (یا فقدان آنها) در عمل ، کیفیت روابط عاشقانه خود را تقویت و حفظ کنید. بسیاری از افراد دریافتند كه به طور خودكار تصور می كنند رفتار همسرشان عمدی است یا آگاهانه متوجه آنهاست. بیشتر اوقات ، طرف متخلف هرگز در طول یک میلیون سال فکر نمی کند که او کاری را برای التهاب شریک زندگی خود انجام می دهد.

اکثریت استرسی که در بدن خود احساس می کنیم ، آدرنالین اضافی است که از بدن عبور می کند. یک راه عالی برای از بین بردن جریان اضافی آدرنالین ، ورزش است. اگر احساس می کنید بیش از حد استرس دارید ، خوب قدم بزنید و وقتی به خانه برگشتید حالتان خیلی بهتر می شود.

در روزهایی که احساس انگیزه نمی کنید ، به هر حال وظیفه خود را شروع کنید. گاهی اوقات همه چیز سخت تر به نظر می رسد وقتی که شما فقط در اطراف آنها نشسته اید و روی آنها می ایستید. به خود بگویید که حداقل پانزده دقیقه برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهید کرد ، سپس اگر هنوز تمایلی به کار بر روی آن ندارید می توانید آن را ترک کنید. در بیشتر موارد ، با شروع کار دیگر نمی خواهید متوقف شوید.

درباره admin

همچنین ببینید

راهنمای رشد شخصی

راهنمای رشد شخصی همه ما در زندگی اهدافی داریم و گاهی اوقات این اهداف می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *