دستیابی به اهداف رشد فردی فردی از همین حالا

دستیابی به اهداف رشد فردی فردی از همین حالا

بهبود سلامتی شما تغییر قابل توجهی در خلق و خو ایجاد می کند. تغذیه سالم و ورزش احساس رفاه را در شما ایجاد می کند و یک تصویر خوب از بدن به شما اعتماد به نفس بیشتری می بخشد. در مقاله زیر چند روش خوب برای کمک به شما در انجام فعالیت های ورزشی بررسی خواهد شد.

این یک واقعیت روانشناختی است که ما به تدریج بیشتر و بیشتر شبیه چیزی می شویم که به طور مداوم به آن نگاه می کنیم. به عبارت دیگر ، وسواس شما خیلی زود به واقعیت تبدیل می شود. اگر به خودتان اجازه دهید روی شکست ها و افسردگی های خود تأکید کنید ، زنجیرهایی که به شما متصل می شوند فقط محکم و محکم می شوند. اگر به موفقیت در آینده می پردازید – و الگویی توانمند – می توانید به شخصی که می خواهید باشید تبدیل شوید. ذهنیت برای موفقیت بسیار مهم است.

پایداری یک سنگ بنای اساسی در هر برنامه خوب توسعه شخصی است. اهداف بلند پروازانه و برنامه ریزی دقیق از فرآیندهای معمول توسعه فردی هستند ، اما اگر اولین نشانه از مشکلات باعث کنار گذاشته شدن کل برنامه شود ، کمک چندانی نمی کنند. اشتباهات و شکست ها اجتناب ناپذیر است – پیشرفت شخصی عبارت است از عبور از کنار آنها ، نه از بین بردن آنها.

وقتی سعی می کنید از طریق روند خودیاری مثبت باقی بمانید ، وقت بگذارید و به محیط اطراف خود نگاه کنید و همه چیزهایی را که در زندگی عالی است تحسین کنید. به عنوان مثال ، خورشید انرژی کل دنیا (و سایر موارد) را تأمین می کند ، شما باید موارد ساده ای از این قبیل را برای تقویت مثبت فراهم کنید.

وقتی دیدی دارید که می خواهید به آن برسید ، در طول مسیر دچار فرسودگی شغلی نشوید. بیش از حد خود یا کارمندانتان که برای رسیدن به آن تلاش می کنند بیش از حد کار نکنید. مانند هر چیز دیگری ، برای استراحت ، آرامش و شارژ مجدد باید مرتب استراحت کنید. در صورت سوختن ، ممکن است بینایی شما به پایان نرسد یا حتی دیگر وجود نداشته باشد.

آزاد کردن قدرت درونی به همان سادگی باور کردن به خودتان است. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید لیست نقاط قوت و ضعف خود است. این لیست به تنهایی به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر واقعاً قدرتمند هستید و همچنین می توانید چقدر کار کنید. و با در دسترس داشتن لیست نقاط ضعف ، می توانید روی هر یک کار کنید تا به تدریج احساس قدرت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنید.

یکی از راه هایی که می توانید بلافاصله روحیه یا دیدگاه خود را در مورد یک وضعیت آزار دهنده / استرس زا که ممکن است خود را با آن روبرو کنید تقویت کنید ، پیاده روی سریع است. در صورت انتخاب می تواند در اطراف بلوک شما یا بیشتر باشد. ورزش بخش مهمی از فعال نگه داشتن ذهن و بدن است که به نوبه خود به سایر اهداف و آرزوهای رشد فردی شما کمک می کند.

یک راهکار خودیاری برای غلبه بر اضطراب ، توقف تفکر مطلق ، استفاده از کلماتی مانند “هرگز” ، “همیشه” ، “باید” و غیره است. این نوع تفکر تحریف شده منجر به انتظارات غیرواقعی می شود ، که باعث می شود فشار اضافی و بیش از حد به خود وارد کنید. با غلبه بر این تحریف های شناختی و بیان افکار واقع بینانه تر ، کمتر خود را تحت فشار استرس قرار می دهید.

طرز فکر صحیح بسیار انگیزشی است به شرطی که موارد غیرضروری را فیلتر کنید. بسیاری از مسائل خود را در زندگی روزمره شما نشان می دهد. باید وقت بگذارید و زندگی روزمره خود را الک کنید و مسائل و نگرانی ها را به عنوان موضوعات مرتبط یا غیرمرتبط دسته بندی کنید. خلاص شدن از خودباوری با به حداقل رساندن فشارهای غیر ضروری باعث افزایش اعتماد به نفس و رانندگی شما می شود.

شما می توانید با تلاش برای بیان صریح نیازها و انتظارات خاص خود در رابطه با نشان دادن قدردانی از یکدیگر ، به یک رابطه دوست داشتنی و رضایت بخش تر با شریک زندگی خود کمک کنید. بله ، شما همسر خود را خیلی دوست دارید ، اما مغز یکسانی ندارید. او در مورد خواسته ها و نیازهای شما مجبور نیست حدس بزند. در واقع ، این مفهوم به راحتی در روابط شغلی و خانوادگی شما نیز قابل استفاده است.

به قول معروف ، قبل از اینکه دیگران را دوست داشته باشید ، باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید. این درست است زیرا شما قبل از دیگران آمده اید و اگر خودتان را دوست نداشته باشید چگونه می توانید آنها را دوست داشته باشید؟ سعی کنید بیشتر از چیزهای منفی روی چیزهای خوب خودتان تمرکز کنید و به یاد داشته باشید ، هیچ کس کامل نیست!

وقتی می خواهید هر نوع تعارضی را حل کنید ، از انتقاد و سرزنش خودداری کنید. حتی اگر مشخص است که چیزی قطعاً تقصیر کسی است ، از بیان آن در طول دوره قطعنامه خودداری کنید. این نظر را برای خود داشته باشید تا از شروع مشکلات بیشتری که باید در زندگی شما حل شوند جلوگیری کنید.

وقتی نوبت به پیشرفت شخصی می رسد مطمئن باشید که بیش از آنچه در سطح زمین می بینید به خود نگاه می کنید. درک و بررسی این مهم است زیرا فقط شما می دانید که واقعاً چه چیزی در زیر آن نهفته است و فقط شما می خواهید این ویژگی را به ویژگی های مثبت تبدیل کنید.

زندگی را تجربه کنید ، اما بدن خود را از حد مجاز خارج نکنید و خود را در معرض آسیب جدی قرار ندهید. موارد زیادی در زندگی وجود دارد که بسیاری از ما دوست داریم در یک نقطه یا مرحله دیگر انجام دهیم و می خواهیم قبل از مرگ آنها را انجام دهیم. خیلی زیاد ریسک نکنید زیرا قصد ندارید روشی را که قبلاً داشته اید بهبود ببخشید.

هدف خود را در نظر داشته باشید.

آویز کار سختی است و اغلب می تواند احساس ناراحتی کند زیرا شما را از منطقه راحتی خارج می کند. با تمرکز بر روی هدف ، به شما این امکان را می دهد که آینده خود را ببینید و انگیزه خود را برای تلاش در جهت رسیدن به آن هدف حفظ کنید.

برای خود اهداف تعیین کنید. اگر یک جاه طلبی بزرگ دارید ، آن را هدف کلی خود قرار دهید. رسیدن به آن هدف کلی احتمالاً زمان کافی خواهد داشت. به همین دلیل است که باید اهداف کوچکی را برای خود تعیین کنید.

در پایان ، شما واقعاً باید یک رژیم ورزشی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید. این می تواند یوگا ، پیلاتس ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، ایروبیک ، آهسته دویدن و غیره باشد. رژیم غذایی به شما کمک می کند تا ورزش خود را شروع کنید. شما همان چیزی هستید که می خورید یک جمله مشهور است و بسیار منطقی است. اگر غذای ناسالم و بد بخورید ، احساس بدی خواهید داشت. سلامتی خود را بهبود ببخشید و شما را بهبود ببخشید.

درباره admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *